Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

president
Beynəlxalq standartlarla işləmək inkişafa, tərəqqiyə yol açır və iqtisadiyyatımızın gücləndirilməsinə xidmət edir

Heydər Əliyev

Keyfiyyət Assosiasiyası İctimai Birliyi 25 noyabr 2007-ci ildə təsis edilmiş və 30 oktyabr 2008-ci ildə Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyində qeydiyyatdan keçmiş (QN № 1108-Q23-2591), özünüidarəedən, ictimai-faydalı məqsədlər daşıyan, öz fəaliyyətinin əsas məqsədi kimi gəlir əldə etməyi nəzərdə tutmayan qeyri-kommersiya, qeyri-hökumət təşkilatıdır.

Xidmətlərimiz

Новая немецкая медицина. Советы от немецкая медицина. Клиника немецкой семейной медицины. Почему в израиле хорошая медицина. Главные новости медицины израиля. Медицина в израиле отзывы. Аденома простаты лечение. Быстрое народное лечение аденомы простаты. Аденома простаты и простатит. Легкий способ перестать курить. Как перестать курить уже сегодня. Как перестать хотеть курить. Уход за кожей лица. Качественный уход за кожей летом. Домашний уход за кожей. Боли на ранних сроках беременности. Быстрое лечение на ранних сроках беременности. Ощущения на ранних сроках беременности. Воспаленные гланды лечение. Чем лечить воспаленные гланды дома. Воспаленные гланды симптомы. Прыщи на лице как избавиться. Как навсегда избавиться от прыщей с лица. Прыщи на подбородке как избавиться.
Məsləhət
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
ISO 22000
ISO/IEC 27001
ISO/IEC 20000
ISO 50001/EN 16001
ISO/IEC 17025
ISO 13485
ISO 10002
ISO/TS 29001
ISO 30000
ISO 15189
ISO 31000
ISO 15161
ISO 3834
SA 8000
HACCP
IFS
BRC
Halal
Kodeks Alimentarius
SQF
GLOBALG.A.P
GAP
GFSI
GMP
GHP
GLP
CE markalanma
GS markalanma
İOİS
Strateji idarəetmə
BPR
BGS
BPM
TQM
Qənaətcil istehsal
TPM
FMEA
QFD
APQP
IRIS
JCI
6 SİGMA
KANBAN
KAYZEN
HEİNJUNKA
JİDOKA
JIT
HOSHİN KANRİ
POKA YOKE
EFQM
SMED
CRM
ISO 15378
STP
KPI
5S
EURO CODE
AZWV
ENQA
IWA 1
IWA 2
IFOAM
Bio Suisse
USDA
TESCO NURTURE
Koşer
Təlim
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
ISO 22000
ISO/IEC 27001
ISO 20000
ISO 10002
ISO 13485
ISO/IEC 17025
ISO 50001/EN 16001
ISO 3834
ISO/TS 29001
ISO 30000
ISO 31000
HACCP
IFS
BRC
SQF
GLOBALG.A.P
GAP
GMP
GLP
GHP
İOİS
TQM
TPM
Gigiyena və sanitariya
FMEA
Qənaətcil istehsal
QFD
APQP
IRIS
BPR
6 SİGMA
KAYZEN
KANBAN
HEİNJUNKA
JİDOKA
JIT
HOSHİN KANRİ
POKA YOKE
CRM
STP
BGS
Strateji planlaşdırma
Strateji idarəetmə
Liderlik
Dəyişikliklərin idarə edilməsi
Motivasiya metodları
İşdə etikalı davranış
Proaktiv liderlik
Komanda çalışması
Risklərin idarə edilməsi
Performansın idarə edilməsi
Stok idarəetməsi
20 açar sistemi
Təlimçinin təlimi
BPM
Logistikanın idarə edilməsi
SCM
SMED
EFQM - Mükəmməllik Modeli
EFQM - Özünüqiymətləndirmə
EFQM - Korporativ sosial məsuliyyət
Bençmarkinq
Tədarükçülər ilə əlaqələrdə keyfiyyət faktoru
Ölçmə və kalibrləmə
MSA
Tullantıların idarə edilməsi
Effektiv yoxlama texnikaları
CE markalanma
GS markalanma
EURO CODE
EMAS
ISM Kodu üzrə risklərin analizi
Dövlət qurumlarında KİS
TMSA2
Marpol
MLC, 2006
IMDG Code
Qiymətləndirmə və Audit
Sənədlərin tərcüməsi
Sənədlərin ekspertizası
Bençmarkinqin təşkili

KAYZEN

Kayzen - yapon sözü olub mənası “fasiləsiz təkmilləşmə”, “inkişaf etmə” deməkdir.

“Kaizen: The Key to Japan’s Competitive Success” kitabından sonra populyarlaşan və istehsalda geniş tətbiq edilməyə başlayan keyfiyyəti idarəetmə sistemidir.
Əsasən sənayedə (xüsusilə Toyota şirkətində) tətbiq olunsa da, kayzen gündəlik həyatda da istifadə olunur.

Hazırda dünyada kayzen olaraq tanınan keyfiyyətin ümumi idarə edilməsi hər bir şirkətə öz işçilərinin fərdi nəticələrini maksimum artırmaqla onların daim təkmilləşdirilməsini nəzərdə tutur.

Kayzen konsepsiyasının başlıca prinsipləri əsasən aşağıdakılardır:

  • metodikalar əsasında çalışmaq;
  • problemləri təkmilləşmə fürsəti kimi görmək;
  • yalnız faktlara əsaslanmaq;
  • plan üzrə işləmək;
  • itkilərə yol verməmək;
  • səliqəli çalışmaq;
  • vədləri yerinə yetirmək.

Kayzenə görə sistemin işlək vəziyyətdə saxlanılması hər şeydən əvvəl təlim və əmək intizamı hesabına təşkilati, texnoloji və əməliyyat standartlarının əvvəlki vəziyyətdə qalmasının təmin edilməsini nəzərdə tutur.

Bu funksiya çərçivəsində idarəetmə qarşısında duran əsas məqsəd fəaliyyət sahəsindən asılı olmayaraq hər bir əməkdaşın standart işçi prosedurlarının (standard orerating procedure, SOR) tələblərinə əməl etməsinə nail olmaqdır.
Sistemin təkmilləşdirilməsinə gəldikdə isə onu qeyd etmək lazımdır ki, bu funksiya əsasən mövcud standartların yaxşılaşdırılmasını nəzərdə tutur.

Ümumiyyətlə götürsək, yaponların menecment haqqında təsəvvürləri yalnız bir məqsədə mövcud standartların qorunub saxlanmasına və onların təkmilləşdirilməsinə (yaxşılaşdırılmasına) xidmət edir.
Bu mənada sistemin və ya standartların təkmilləşdirilməsini (yaxşılaşdırılmasını) həm kayzen, həm də innovasiya kimi təsnifatlaşdırmaq olar.

Bu gün qərbin bəzi şirkətlərinin menecerlərinin innovasiyalara həddən artıq meyl etmələri səbəbindən çox vaxt kayzenin tətbiqindən əldə olunan səmərələr nəzərə alınmır, bununla da ciddi səhvə yol verilir.
İnnovasiya strategiyasından fərqli olaraq kayzen əsas diqqəti daha çox kollektivdə mənəviyyat, kommunikasiya, təlim, komanda ruhunun yüksək səviyyəyə çatdırılması, eləcə də şəxsi nizam-intizamın gücləndirilməsi yolu ilə insan səylərinin artırılması məsələləri üzərində cəmləşdirməklə təkmilləşdirməyə nail olmağı nəzərdə tutur.

Kayzen konsepsiyasının əsas prinsiplərindən biri də nəticələrin yaxşılaşdırılması üçün fəaliyyətin əsasən proseslər üzərində cəmləşdirilməsidir.
Bu konsepsiyaya görə, planlaşdırılmış nəticələrə nail olmaq məqsədilə həyata keçirilən fəaliyyətlər zamanı yol verilən səhvlər, əslində sistemin bilavasitə özündə olan qüsurları göstərir.
Burada menecmentin əsas vəzifəsi, ilk növbədə bu proses səhvlərini vaxtında müəyyən edib, onları eyniləşdirmək və düzəltməkdir.
Ümumiyyətlə, keyfiyyətin idarə edilməsinin kayzen sistemi şirkət və müəssisə rəhbərlərinin şüurunda dəyişiklikləri, təsərrüfatçılıqda yeni təfəkkürün bərqərar olunmasını hədəfləyir.

Proseslərə yönəlik yanaşmada kayzen menecmentin PDCA (Planlaşdır - Tətbiq et - Nəzarət et - Təkmilləşdir), SDCA (Standartlaşdır - Tətbiq et -Nəzarət et - Təkmilləşdir), Altı siqma, TQM (Ümumi keyfiyyətin idarə edilməsi), TPM
(Avadanlığa ümümi profilaktik xidmət göstərilməsi)
, JIT (tam vaxtında yerinə yetirmə) kimi müxtəlif metodologiyaların tətbiqini nəzərdə tutur.

Keyfiyyətin idarə edilməsinin kayzen konsepsiyası vəsaitlərindən səmərəli və qənaətlə istifadə, xərclərin azaldılması yolu ilə ehtiyatların optimallaşdırılması, keyfiyyətli və müştərilərini məmnun edəcək məhsul istehsalı üçün lazım olan resursların müəyyənləşdirilməsi, onlardan istifadəyə nəzarət edilməsi və lazım gəldikdə dəyişikliklərin həyata keçirilməsi, əməliyyatların zəruri resurslarla vaxtında və keyfiyyətli təchiz olunmasını hədəfləyir.

Kayzenin əsas komponentlərindən olan Lean Production (qənaətcil istehsal) sisteminə görə proseslərin optimallaşdırılması ilk növbədə Muda (itkilər) anlayışının müəyyənləşdirdiyi əlamətlər əsasında (onların əhəmiyyətinə görə) həyata keçirilməlidir.
Kayzen strategiyasının son məqsədi biznes proseslərin fasiləsiz olaraq təkmilləşdirilməsidir.

Bu isə müəssisələrdə keyfiyyət, xərclər və tədarükün effektiv idarəetmə aləti olan QCD-in (Quality, Cost, Delivery) tətbiq edilməsi vasitəsilə həyata keçirilir.
Hər bir müəssisədə nəticələri yaxşılaşdırmaq və qarşıya qoyulmuş məqsədlərə nail olmaq arzusu həm kollektivdən, həm də rəhbərlikdən yüksək əqli qabiliyyət və çevik qərarlar qəbuletmə bacarığı tələb edir.

Müəssisənin fəaliyyəti nöqteyi-nəzərindən əməkdaşların idarə edilməsi onların işində maksimum yaxşı nəticələr əldə edilməsinə yönəlməlidir.

 

Social

Xəbərlər

İnformasiya təhlükəsizliyinin effektivliyinin artırılması üzrə yeni ISO/IEC standartı
Vətəndaşların, cəmiyyətin və dövlətin həyatında informasiyanın, informasiya resurslarının və texnologiyalarının...
ISO 14001 standartının yeni versiyası
Standartlara yenidən baxılması və təkmilləşdirilməsi prosesi çərçivəsində Beynəlxalq Standartlaşdırma...
Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi idarəetmə sistemləri üzrə ISO –nun yeni standartı
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatından (ISO) verilən məlumata görə Əməyin...
Yeni ISO standartı enerji daşıyıcılarından effektiv istifadə edilməsinə imkan verəcək
Əksər müəssisələr üçün enerji daşıyıcılarının qiyməti uğurlu biznesin aparılmasda əhəmiyyətli...
ISO/IEC 17021 standartının yeni layihəsi
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatının (ISO) Uyğunluğun Qiymətləndirilməsi üzrə Komitəsi (CASCO) və...

Arxiv

2017
Декабрь
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Tərəfdaşlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Tanınmış şəxsiyyətlər

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Beynəlxalq Təşkilatlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com