Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

president
Beynəlxalq standartlarla işləmək inkişafa, tərəqqiyə yol açır və iqtisadiyyatımızın gücləndirilməsinə xidmət edir

Heydər Əliyev

Keyfiyyət Assosiasiyası İctimai Birliyi 25 noyabr 2007-ci ildə təsis edilmiş və 30 oktyabr 2008-ci ildə Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyində qeydiyyatdan keçmiş (QN № 1108-Q23-2591), özünüidarəedən, ictimai-faydalı məqsədlər daşıyan, öz fəaliyyətinin əsas məqsədi kimi gəlir əldə etməyi nəzərdə tutmayan qeyri-kommersiya, qeyri-hökumət təşkilatıdır.

Xidmətlərimiz

Məsləhət
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
ISO 22000
ISO/IEC 27001
ISO/IEC 20000
ISO 50001/EN 16001
ISO/IEC 17025
ISO 13485
ISO 10002
ISO/TS 29001
ISO 30000
ISO 15189
ISO 31000
ISO 15161
ISO 3834
SA 8000
HACCP
IFS
BRC
Halal
Kodeks Alimentarius
SQF
GLOBALG.A.P
GAP
GFSI
GMP
GHP
GLP
CE markalanma
GS markalanma
İOİS
Strateji idarəetmə
BPR
BGS
BPM
TQM
Qənaətcil istehsal
TPM
FMEA
QFD
APQP
IRIS
JCI
6 SİGMA
KANBAN
KAYZEN
HEİNJUNKA
JİDOKA
JIT
HOSHİN KANRİ
POKA YOKE
EFQM
SMED
CRM
ISO 15378
STP
KPI
5S
EURO CODE
AZWV
ENQA
IWA 1
IWA 2
IFOAM
Bio Suisse
USDA
TESCO NURTURE
Koşer
Təlim
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
ISO 22000
ISO/IEC 27001
ISO 20000
ISO 10002
ISO 13485
ISO/IEC 17025
ISO 50001/EN 16001
ISO 3834
ISO/TS 29001
ISO 30000
ISO 31000
HACCP
IFS
BRC
SQF
GLOBALG.A.P
GAP
GMP
GLP
GHP
İOİS
TQM
TPM
Gigiyena və sanitariya
FMEA
Qənaətcil istehsal
QFD
APQP
IRIS
BPR
6 SİGMA
KAYZEN
KANBAN
HEİNJUNKA
JİDOKA
JIT
HOSHİN KANRİ
POKA YOKE
CRM
STP
BGS
Strateji planlaşdırma
Strateji idarəetmə
Liderlik
Dəyişikliklərin idarə edilməsi
Motivasiya metodları
İşdə etikalı davranış
Proaktiv liderlik
Komanda çalışması
Risklərin idarə edilməsi
Performansın idarə edilməsi
Stok idarəetməsi
20 açar sistemi
Təlimçinin təlimi
BPM
Logistikanın idarə edilməsi
SCM
SMED
EFQM - Mükəmməllik Modeli
EFQM - Özünüqiymətləndirmə
EFQM - Korporativ sosial məsuliyyət
Bençmarkinq
Tədarükçülər ilə əlaqələrdə keyfiyyət faktoru
Ölçmə və kalibrləmə
MSA
Tullantıların idarə edilməsi
Effektiv yoxlama texnikaları
CE markalanma
GS markalanma
EURO CODE
EMAS
ISM Kodu üzrə risklərin analizi
Dövlət qurumlarında KİS
TMSA2
Marpol
MLC, 2006
IMDG Code
Qiymətləndirmə və Audit
Sənədlərin tərcüməsi
Sənədlərin ekspertizası
Bençmarkinqin təşkili

CRM - Müştərilərlə qarşılıqlı əlaqələrin idarə edilməsi

CRM - geniş mənada, müştəri tələbatına yönəlik, satışın təkmilləşdirilməsini nəzərdə tutan, alıcılarla olan aktiv qarşılıqlı münasibətlərin idarə edilməsi sistemidir.

Bu ilk növbədə müştərilərlə fəal işləməyə istiqamətlənmiş front-ofisin fəaliyyət sistemidir.
CRM sistemi marketinq, satış və satışdan sonrakı servisi əhatə edir.

CRM sistemi məhsulun və ya xidmət növünün layihələndirildiyi vaxtdan müştəriyə çatdırıldığı vaxta qədər olan bütün biznes proseslər zamanı əldə olunan məlumatların vahid informasiya bazasında toplanmasını nəzərdə tutur.

Bu informasiya bazasında müştəriləri xarakterizə edən ümumi məlumatlar (yaşı, iş yeri, sosial vəziyyəti, ailə vəziyyəti, yaşayış yeri və s.), tranzaksiyalar (alınan məhsulların çeşidi, qiyməti, ödəmə vasitələri və s.), servislə bağlı məlumatlar, şikayətlər, məhsulların keyfiyyət və dizaynına olan münasibətlər və s. kimi informasiyalar saxlanılır.

CRM istənilən biznes fəaliyyəti üçün mühüm proqram vasitədir.
Əsas əməliyyat funksiyaları, yəni satış, marketinq və müştəri xidmətləri ilə məşğul olan zaman CRM effektiv və rasional yanaşmanı təmin edir və özünün müştəriyə yönəlik proqramları ilə biznesin həyata keçirilməsini asanlaşdırır.


CRM sisteminin tətbiqinin faydaları


  • Mənfəətin həcmi artır. Çünki, satıcı müştərisi barədə və satışın tarixi barədə bütün məlumata malikdir. Ona görə də konkret sövdələşməyə sərf olunan vaxt azalır və daha sərfəli sövdələşmələrə isə diqqət ayırmaq mümkün olur.
  • Statistik məlumatların olması hesabına satış proqnozlarının dəqiqliyi artır. Bu da öz növbəsində pul vəsaitlərinin axınını daha yaxşı idarə etməyə imkan verir.
  • Sövdələşmənin müvəffəqiyyətlə bağlanması şansları artır. Çünki, müştərilər və rəqiblər üzrə toplanmış həm təcrübə, həm də məlumat bazasından şirkətin hər bir əməkdaşı istifadə edə bilir.
  • İşçilərin əmək məhsuldarlığı artır. Çünki, sistem əməkdaşların imkanlarını daha effektiv şəkildə idarə etməyə, planlaşdırmanı aparmağa, iş vaxtını daha yaxşı bölüşdürməyə imkan verir.

Social

Xəbərlər

İnformasiya təhlükəsizliyinin effektivliyinin artırılması üzrə yeni ISO/IEC standartı
Vətəndaşların, cəmiyyətin və dövlətin həyatında informasiyanın, informasiya resurslarının və texnologiyalarının...
ISO 14001 standartının yeni versiyası
Standartlara yenidən baxılması və təkmilləşdirilməsi prosesi çərçivəsində Beynəlxalq Standartlaşdırma...
Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi idarəetmə sistemləri üzrə ISO –nun yeni standartı
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatından (ISO) verilən məlumata görə Əməyin...
Yeni ISO standartı enerji daşıyıcılarından effektiv istifadə edilməsinə imkan verəcək
Əksər müəssisələr üçün enerji daşıyıcılarının qiyməti uğurlu biznesin aparılmasda əhəmiyyətli...
ISO/IEC 17021 standartının yeni layihəsi
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatının (ISO) Uyğunluğun Qiymətləndirilməsi üzrə Komitəsi (CASCO) və...

Arxiv

2017
Декабрь
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Tərəfdaşlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Tanınmış şəxsiyyətlər

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Beynəlxalq Təşkilatlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com