Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

president
Beynəlxalq standartlarla işləmək inkişafa, tərəqqiyə yol açır və iqtisadiyyatımızın gücləndirilməsinə xidmət edir

Heydər Əliyev

Keyfiyyət Assosiasiyası İctimai Birliyi 25 noyabr 2007-ci ildə təsis edilmiş və 30 oktyabr 2008-ci ildə Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyində qeydiyyatdan keçmiş (QN № 1108-Q23-2591), özünüidarəedən, ictimai-faydalı məqsədlər daşıyan, öz fəaliyyətinin əsas məqsədi kimi gəlir əldə etməyi nəzərdə tutmayan qeyri-kommersiya, qeyri-hökumət təşkilatıdır.

Xidmətlərimiz

Таблетки для похудения эффективные. Эффективные зеленые таблетки для похудения. Таблетки для похудения отзывы цена. Сердечная недостаточность симптомы. Бывает ли острое сердечное недостаточность. Острая сердечная недостаточность причины. Народное лечение гипертонии. Лучшие методы лечения гипертонии. Артериальная гипертония лечение. Методы лечения алкогольной зависимости. Лечение алкогольной зависимости в домашних условиях. Быстрое лечение алкогольной зависимости отзывы. Мужское бесплодие причины. Важные бесплодие причины лечение. Психологические причины бесплодия. Ринопластика до и после. Сколько стоит ринопластика в россии. Рнопластика кончика носа. Сделать пластическую операцию. Где сделать пластическая операция лица. Сколько стоит пластическая операция. Лечение артериальной гипертензии. Артериальная гипертензия рекомендации от доктора. Артериальная гипертензия степени риска.
Məsləhət
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
ISO 22000
ISO/IEC 27001
ISO/IEC 20000
ISO 50001/EN 16001
ISO/IEC 17025
ISO 13485
ISO 10002
ISO/TS 29001
ISO 30000
ISO 15189
ISO 31000
ISO 15161
ISO 3834
SA 8000
HACCP
IFS
BRC
Halal
Kodeks Alimentarius
SQF
GLOBALG.A.P
GAP
GFSI
GMP
GHP
GLP
CE markalanma
GS markalanma
İOİS
Strateji idarəetmə
BPR
BGS
BPM
TQM
Qənaətcil istehsal
TPM
FMEA
QFD
APQP
IRIS
JCI
6 SİGMA
KANBAN
KAYZEN
HEİNJUNKA
JİDOKA
JIT
HOSHİN KANRİ
POKA YOKE
EFQM
SMED
CRM
ISO 15378
STP
KPI
5S
EURO CODE
AZWV
ENQA
IWA 1
IWA 2
IFOAM
Bio Suisse
USDA
TESCO NURTURE
Koşer
Təlim
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
ISO 22000
ISO/IEC 27001
ISO 20000
ISO 10002
ISO 13485
ISO/IEC 17025
ISO 50001/EN 16001
ISO 3834
ISO/TS 29001
ISO 30000
ISO 31000
HACCP
IFS
BRC
SQF
GLOBALG.A.P
GAP
GMP
GLP
GHP
İOİS
TQM
TPM
Gigiyena və sanitariya
FMEA
Qənaətcil istehsal
QFD
APQP
IRIS
BPR
6 SİGMA
KAYZEN
KANBAN
HEİNJUNKA
JİDOKA
JIT
HOSHİN KANRİ
POKA YOKE
CRM
STP
BGS
Strateji planlaşdırma
Strateji idarəetmə
Liderlik
Dəyişikliklərin idarə edilməsi
Motivasiya metodları
İşdə etikalı davranış
Proaktiv liderlik
Komanda çalışması
Risklərin idarə edilməsi
Performansın idarə edilməsi
Stok idarəetməsi
20 açar sistemi
Təlimçinin təlimi
BPM
Logistikanın idarə edilməsi
SCM
SMED
EFQM - Mükəmməllik Modeli
EFQM - Özünüqiymətləndirmə
EFQM - Korporativ sosial məsuliyyət
Bençmarkinq
Tədarükçülər ilə əlaqələrdə keyfiyyət faktoru
Ölçmə və kalibrləmə
MSA
Tullantıların idarə edilməsi
Effektiv yoxlama texnikaları
CE markalanma
GS markalanma
EURO CODE
EMAS
ISM Kodu üzrə risklərin analizi
Dövlət qurumlarında KİS
TMSA2
Marpol
MLC, 2006
IMDG Code
Qiymətləndirmə və Audit
Sənədlərin tərcüməsi
Sənədlərin ekspertizası
Bençmarkinqin təşkili

“Halal” qida

“Halal” qida anlayışı beynəlxalq Kodeks Alimentarius Komissiyası sənədlərində “İslami qaydalar çərçivəsində icazə verilən qida” kimi ifadə edilir və “İslami qaydalara görə qadağan olan hər hansı bir elementi ehtiva etməyən, bu elementlərdən təmizlənmiş halda hazırlanan, daşınan və saxlanılan məhsul” olaraq təyin olunur.

Qlobal bazarda “halal”qida məhsulları

Dünya halal forumu tərəfindən edilən ən son araşdırmaya görə, qlobal bazarda halal qida məhsullarına tələbat artıb.
Müsəlman olmayan istehlakçılar da bura əlavə edilərsə, tələbatın getdikcə daha da artacağını əminliklə söyləmək olar.

Halal bazarın bugünkü dövriyyəsinin 2 trilyon dollar olduğu ehtimal edilir. Araşdırmalara görə, dünyada 2 milyard insan halal məhsullar istehlak edir ki, onların da 950 milyonu Asiyada, 450 milyonu Afrikada, 350 milyonu Yaxın Şərq ölkələrində, 30 milyonu Avropada, 10 milyonu isə Amerikada yaşayır.

Qərb ölkələrində yaşayan insanların halal sertifikatlı məhsullara üstünlük verməsi hər şeydən əvvəl halal məhsulların geniş potensiala malik olmasının göstəricisidir.
Hal-hazırda halal ticarətin 80%-i müsəlman olmayan ölkələrə aiddir. Bu ölkələr halal sertfikatını öz iqtisadi mənfəətləri üçün istifadə edərək, dünyada ən böyük halal məhsul ixrac edən ölkələr olaraq tanınırlar.

Qərbdə ən böyük halal məhsul istehsal edənlər ölkələr ABŞ, Kanada, Braziliya, Yeni Zelandiya, Avstraliya, şərqdə isə Tailand, Malaziya, Filippin, İndoneziya, Sinqapur və Hindistan hesab edilir. Avropada halal qida bazarının dəyəri 66 milyard dollardır. Təkcə İngiltərədə halal ət satışı il ərzində 600 milyon dollar təşkil edir.

Bununla yanaşı, ABŞ-dakı müsəlmanların illik halal qida istehlakı 13 milyard dollara çatır. Körfəz ölkələri isə ildə 44 milyard dollarlıq halal qida idxal edir. Hindistandakı halal qida ticarəti 21 milyard dollar, dünyanın ən böyük müsəlman ölkəsi İndoneziyanın illik halal qida istehlakı isə 70 milyard dollardır.

Qlobal bazarda halal məhsullara tələbatın bu qədər artması onların keyfiyyətli və istifadə üçün təhlükəsiz olması ilə əlaqədardır.
Son illər dünyada "halal" markası istehsal olunan qida məhsulları geniş yayılmaqdadır.

Digər tərəfdən inkişaf etmiş ölkələrin məşhur şirkətləri halal qida məhsullarını ixrac etmək üçün "halal" sertifikatı almağa çalışırlar.
Bu şirkətlər halal sertifikatını öz iqtisadi mənfəətləri üçün istifadə edərək, dünyada ən böyük halal məhsul ixrac edən şirkətlər olaraq tanınırlar “Halal” sertifikatı qida məhsullarının tamamilə müsəlman ənənələri ilə istehsal edildiyini təsdiq edir və həmin məhsulların xaricə ixrac imkanlarını artırır.

“Halal” sertifikatı İslami qaydalara uyğun olaraq hazırlanan məhsullara verilən sertifikatdır.
“Halal” sertifikatı İslam dininə görə qadağan olmayan məhsullara verilən beynəlxalq bir sənəddir.

“Halal” sertifikatlaşdırmanın faydaları

"Halal" sertifikatlaşdırma həm istehsalçılara, həm də istehlakçılara aşağıdakı faydaları təmin edir:

1. İstehsal olunan məhsula istehlakçıların etibarını artırır. “Halal” sertifikatlaşdırma məhsullara, qatqı maddələrinə, onların hazırlanma və istifadə üsullarına, təmizlik və sağlamlıq şərtlərinə, tam təhlükəsizlik qaydaları çərçivəsində nəzarət edilməsini təmin edir.
2. İxracat və rəqabət qabiliyyətini artırır. “Halal” sertifikatı alan firma və müəssisələr məhsullarını qlobal halal qida bazarına ixrac etmək və özünün istehsal potensialını artırmaq imkanı əldə edir. “Halal” sertifikatlaşdırma istehsalçının və məhsulun qlobal səviyyədə tanınmasına imkan verir.
3. İştehsalçının beynəlxalq qida sərgilərində iştirak etmə imkanlarını artırır.
4. HACCP, ISO, eləcə də digər keyfiyyət və təhlükəsizlik standartlarına inteqrasiya olunmanı asanlaşdırır. 

 

 

Social

Xəbərlər

İnformasiya təhlükəsizliyinin effektivliyinin artırılması üzrə yeni ISO/IEC standartı
Vətəndaşların, cəmiyyətin və dövlətin həyatında informasiyanın, informasiya resurslarının və texnologiyalarının...
ISO 14001 standartının yeni versiyası
Standartlara yenidən baxılması və təkmilləşdirilməsi prosesi çərçivəsində Beynəlxalq Standartlaşdırma...
Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi idarəetmə sistemləri üzrə ISO –nun yeni standartı
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatından (ISO) verilən məlumata görə Əməyin...
Yeni ISO standartı enerji daşıyıcılarından effektiv istifadə edilməsinə imkan verəcək
Əksər müəssisələr üçün enerji daşıyıcılarının qiyməti uğurlu biznesin aparılmasda əhəmiyyətli...
ISO/IEC 17021 standartının yeni layihəsi
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatının (ISO) Uyğunluğun Qiymətləndirilməsi üzrə Komitəsi (CASCO) və...

Arxiv

2018
Октябрь
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Tərəfdaşlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Tanınmış şəxsiyyətlər

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Beynəlxalq Təşkilatlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com