Keyfiyyəti idarəetmə
Əlifba sırası ilə verilmiş hərflərin üzərinə basmaqla keyfiyyəti
idarəetmə ilə bağlı termin və təriflərlə tanış ola bilərsiniz:
assosiasiya (association)
üzvləri şəxs və ya təşkilatlardan ibarət olan təşkilat
audit (audit)
audit meyarlarının yerinə yetirilmə dərəcəsini müəyyən etmək məqsədilə audit dəlillərinin əldə edilməsi və obyektiv qiymətləndirilməsi məqsədilə həyata keçirilən sistemli, müstəqil və sənədləşdirilmiş proses
audit proqramı (audit programme)
konkret müddət üçün planlaşdırılmış və konkret məqsədlərə nail olmağa yönəlik bir və ya bir neçə auditin məcmusu
audit sahəsi (audit scope)
auditin həcmi və sərhədləri
audit planı (audit plan)
auditin aparılması üzrə fəaliyyətlərin və tədbirlərin təsviri
audit meyarı (audit criteria)
obyektiv dəlillərlə müqayisə edilmək üçün istifadə olunan siyasət, prosedur və ya tələblərin məcmusu
audit dəlili (audit evidence)
qeydlər, faktların şərhi və ya audit meyarları ilə bağlı olan və yoxlanıla bilən digər məlumatlar
audit tapıntıları (audit findings)
audit meyarlarına aid toplanmış audit dəlillərinin qiymətləndirilməsinin nəticələri
audit nəticələri üzrə yekun rəy (audit conclusion)
auditin məqsədləri və bütün audit tapıntıları nəzərdən keçirildikdən sonra alınan audit nəticələri
audit sifarişçisi (audit client)
auditi sifariş etmiş təşkilat və ya şəxs
audit olunan (auditee)
audit edilən təşkilat
audit qrupu (audit team)
audit aparan və lazım olduqda texniki ekspertlər tərəfindən dəstəklənən bir və ya bir neçə şəxs
auditor (auditor)
audit aparan şəxs
texniki ekspert (technical expert)
Audit qrupuna xüsusi bilik və ya təcrübəsi ilə kömək edən şəxs
ali rəhbərlik (top management)
təşkilata rəhbərliyi və idarəetməni ən yuxarı səviyyədə həyata keçirən şəxs və ya şəxslərdən ibarət qrup
autsorsinqə vermə (outsource)
təşkilatın funksiya və ya proseslərinin bir hissəsinin kənar təşkilat tərəfindən yerinə yetirilməsi üzrə müqavilənin bağlanılması
davamlı yaxşılaşdırma (continual improvement)
performansın yaxşılaşdırılmasına yönəlik təkrarlanan fəaliyyət
davamlı yaxşılaşdırma (continual improvement)
performansın yaxşılaşdırılmasına yönəlik təkrarlanan fəaliyyət
defekt (defect)
müəyyən edilən və ya nəzərdə tutulan istifadə ilə bağlı uyğunsuzluq
dərəcə (grade)
eyni funksional istifadəyə malik olan obyekt üçün müxtəlif tələblərə verilən kateqoriya və ya sinif
dərəcənin dəyişdirilməsi (regrade)
yğun olmayan məhsulun və ya xidmətin ilkin tələblərdən fərqli tələblərə uyğun olması üçün dərəcəsinin dəyişdirilməsi
düzəldici fəaliyyət (corrective action)
uyğunsuzluğun səbəblərinin aradan qaldırılması və onun təkrar baş verməsinin qarşısını almaq üçün həyata keçirilən fəaliyyət
düzəltmə (correction)
aşkar olunmuş uyğunsuzluğun aradan qaldırılması üçün həyata keçirilən fəaliyyət
əks əlaqə (feedback)
məhsul, xidmət və ya şikayətlərin idarə edilməsi prosesi ilə bağlı rəylər, şərhlər və maraqların ifadəsi
əmək şəraiti (work environment)
yerinə yetirilən fəaliyyət şərtlərinin məcmusu
əsas konfiqurasiya (configuration baseline)
müəyyən bir müddət üçün məhsul və ya xidmətin xarakteristikalarını müəyyən edən və məhsul və ya xidmətin bütün həyat dövrü ərzində fəaliyyətlər üçün istinad kimi istifadə edilən təsdiqlənmiş məhsulun konfiqurasiyası barədə informasiya
innovasiya (innovation)
dəyər yaradan və ya dəyəri yenidən bölüşdürən, yeni və ya dəyişdirilmiş obyekt
infrastruktur (infrastructure)
təşkilatın faaliyyət göstərməsi üçün lazım olan bina, avadanlı və xidmətlər sistemi
informasiya (information)
əhəmiyyət kəsb edən verilənlər
informasiya sistemi (information system)
informasiya mübadiləsinin aparılması üçün təşkilatın istifadə etdiyi kanallar şəbəkəsi.
İrəliləyişin qiymətləndirilməsi (progress evaluation)
layihənin məqsədlərinə nail olunması üzrə irəliləyişin qiymətləndirilməsi
insan amili (human factor)
nəzərdə tutulan obyektə təsir edə bilən şəxsə xas olan xarakteristika
inspeksiya (inspection)
müəyyən edilmiş tələblərə uyğunluğu müəyyən etmə
izlənə bilmə (traceability)
obyektin tarixçəsini, tətbiqini və ya yerləşmə yerini izləmə imkanı
kənar tədarükçü (external provider), kənar təchizatçı (external supplier)
təşkilatın bir hissəsi olmayan tədarükçü
kompleks audit (combined audit)
audit olunan tərəfdə iki və daha çox idarəetmə sisteminin eyni vaxtda audit olunması
kompleks audit (combined audit)
audit olunan tərəfdə iki və daha çox idarəetmə sisteminin eyni vaxtda audit olunması
konfiqurasiya (configuration)
məhsulun konfiqurasiyası barədə informasiyada müəyyən olunmuş məhsul və ya xidmətlərin bir-biri ilə əlaqəli fiziki və funksional xarakteristikaları
konfiqurasiyanın statusu üzrə hesabatlılıq (configuration styatus accounting)
məhsulun konfiqurasiyası barədə informasiya, təklif edilən dəyişikliklərin statusu və təsdiq edilən dəyişikliklərin tətbiq statusu barədə müəyyən edilmiş formada olan qeydlər və hesabatlar
konkret hadisə (specific case)
keyfiyyət planının predmeti
konfiqurasiyanın idarə edilməsi (configuration management)
konfiquryasiyanın formalaşdırılmasına və idarə edilməsinə yönəlik əlaqələndirilmiş fəaliyyət
konfiqurasiya obyekti (configuration object)
axırıncı funksiyanın yerinə yetirilməsini təmin edən konfiqurasiyanın daxilindəki obyekt.
konfiqurasiya üzrə səlahiyyyət (configuration authority)
konfiqurasiyanın idarə edilməsi üzrə şura (configuration control board)
konfiqurasiyanın idarə edilməsi üzrə səlahiyyətlərin bölüşdürülməsi (dispositioning authority)
konfiqurasiyaya dair qərəarların qəbuluna cavabdehlik daşıyan, zəruri səlahiyyətlərə malik şəxs və ya şəxslər qrupu
keyfiyyəti idarəetmə (quality management)
keyfiyyətə aid olan idarəetmə
keyfiyyətin planlaşdırılması (quality planning)
keyfiyyət üzrə məqsədlərin müəyyən edilməsi və keyfiyyət sahəsində məqsədlərə nail olunması üçün zəruri əməliyyat proseslərinin , həmçinin müvafiq resursların müəyyən edilməsinə yönəlik keyfiyyəti idarəetmənin bir hissəsi
keyfiyyəti idaəetmə sistemi üzrə məsləhətçi (quality management system consultant)
keyfiyyəti idarəetmə sisteminin qurulması zamanı təşkilata formasiya və ya tövsiyə verməklə kömək edən şəxs
keyfiyyətin təmin edilməsi (quality assurance)
keyfiyyətə dair tələblərin yerinə yetiriləcəyinə əminliyi təmin etməyə yönəlik keyfiyyəti idarəetmənin bir hissəsi
keyfiyyətə nəzarət (quality control)
keyfiyyətə dair tələblərin yerinə yetirilməsinə yönəlik keyfiyyəti idarəetmənin bir hissəsi
keyfiyyətin yaxşılaşdırılması (quality improvement)
keyfiyyətə dair tələblərin yerinə yetirmə qabiliyyətinin artırılmasına yönəlik keyfiyyəti idarəetmənin bir hissəsi
keyfiyyəti idarəetmə sisteminin qurulması (quality management system realization)
keyfiyyəti idarəetmə sisteminin işlənilməsi, sənədləşdirilməsi, tətbiqi, fəaliyyətinin təmin edilməsi və davamlı yaxşılaşdırılması prosesi
keyfiyyəti idarəetmə sistemi (quality management system)
keyfiyyətə aid olan idarəetmə sisteminin bir hissəsi
keyfiyyət üzrə siyasət (quality policy)
keyfiyyətə aid olan siyasət
keyfiyyət (quality)
obyektə xas olan xarakteristikalar məcmusunun tələblərə uyğunluq dərəcəsidir.
keyfiyyətə olan tələblər (quality requirement)
keyfiyyətə aid olan tələblər
keyfiyyət üzrə məqsəd (quality objective)
keyfiyyətə aid olan məqsəd
keyfiyyət üzrə rəhbərlik (quality manual)
təşkilatın keyfiyyəti idarəetmə sistemi üçün spesifikasiya
keyfiyyət planı (quality plan)
konkret obyektlə bağlı hansı prosedurların və müvafiq resursların nə vaxt və kim tərəfində tətbiq olunacağını müəyyən edən spesifikasiya
keyfiyyət xarakteristikası (quality characteristic)
tələblərə aid obyektə xas olan xarakteristika
ölçmələri idarəetmə sistemi (measurement management system)
ölçmə prosesinin idarə edilməsi və metroloji təsdiqləməyə nail olmaq üçün zəruri olan, biri-biri qarşılıqlı əlaqəli və bir-biri ilə qarşılıqlı təsirdə olan elementlərin məcmusu
ölçmə (measurement)
dəyəri müəyyən edən proses
ölçmə prosesi (measurement process)
dəyərin müəyyən edilməsi məqsədilə yerinə yetirilən əməliyyatların məcmusu
ölçmə avadanlığı (measuring equipment)
ölçmə prosesi üçün lazım olan ölçmə vasitələri, proqram vasitələri, etalonlar, məlumatlandırıcı material, köməkçi aparatlar və ya onların kombinasiyası
performans (performance)
ölçülə bilən nəticə
proses (process)
nəzərdə tutulan nəticələrin əldə edilməsi üçün çıxışlardan istifadə edən bir-biri ilə qarşılıqlı əlaqəli və (və ya) qarşılıqlı təsirli fəaliyyət növlərinin məcmusu
prosedur (procedure)
müəyyən edilmiş proses və fəaliyyətin həyata keçirilməsi üsulu
qabiliyyət (capability)
obyektin bir çıxışı həmin çıxıın tələblərinə uyğun olaraq əldə etmək bacarığı
qanunvericilik tələbləri (statutory requirement)
qanunverici orqan tərəfindən müəyyən olunmuş məcburi tələblər
qeyd (record)
nail olunan nəticələri və ya yerinə yetirilən fəaliyyətləri sübut edən sənəd
qabaqlayıcı fəaliyyət (preventive action)
potensial uyğunsuzluğun və ya digər potensial arzuolunmaz vəziyyətin səbəblərinin aradan qaldırılması üçün həyata keçirilən fəaliyyət
qoşulma (involvement)
hər hansı bir hadisə, vəziyyət və ya fəaliyyətdə iştirak etmə
layihənin idarə edilməsi (project management)
layihənin bütün aspektləri üzrə planlaşdırma, təşkil etmə, monitorinq, idarə etmə və hesabat vermə, həmçinin layihənin məqsədlərinə nail olmaq üçün cəlb edilmiş bütün şəxslərin həvəsləndirilməsi
layihələndirmə və işləmə (design and development)
obyektə dair tələbləri həmin obyekt üçün daha detallı tələblərə çevirən proseslərin məcmusu
layihənin idarə edilməsi planı (project management plan)
layihənin öz məqsdlərinə nail olması üçün hansı fəaliyyətlərin zəruri olduğunu müəyyən edən sənəd
layihə (project)
vaxt, xərc və resurslar da daxil olmaqla, konkret tələblərə uyğun olaraq məqsədə nail olmaq üçün həyata keçirilən, başlanğıc və son tarixi məlum olan, əlaqələndirilən və idarə edilən fəaliyyət növlərinin məcmusundan ibarət unikal proses
maraqlı tərəf (interested party)
fəaliyyətin həyata keçirilməsinə və ya qərarların qəbuluna təsir edə bilən şəxs və ya təşkilat
məhsulun konfiqurasiyası barədə informasiya (product configuration information)
məhsulun layihələndirilməsi, reallaşdırılması, verifikasiyası, əməliyyat və məhsula texniki xidmət göstərilməsi ilə bağlı tələblər və ya digər informasiya
məhsul (product)
təşkilat və istehlakçı arasında hər hansı qarşılıqlı əlaqə olmadan yarana bilən təşkilatın çıxışı
məqsəd (objective)
nail olunacaq nəticə
metroloji funksiya (metrological function)
ölçmələri idarəetmə sisteminin müəyyən edilməsi və tətbiqinə görə texniki və inzibati məsuliyyəti olan funksional vahid
metroloji təsdiqləmə (metrological confirmation)
ölçmə avadanlığının nəzərdə tutulan istifadəsinə dair tələblərə uyğunluğunun təsdiqlənməsi məqsədilə aparılan əməliyyatların məcmusu
metroloji xarakterisika (metrological characteristic)
ölçmə nəticələrinə təsir edə bilən xarakteristika
müəyyən etmə (determination)
bir və ya daha çox xarakteristikaların müəyyən edilməsi üzrə fəaliyyət və bu xarakteristikaların qiyməti
müştəri məmnuniyyəti (customer satisfaction)
müştəri tərəfindən onun tələblərinin yerinə yetirilmə dərəcəsinin qavranılması
müqavilə (contract)
yerinə yetirmə məcburiyyəti olan saziş
müştəri (customer)
şəxs və təşkilat üçün tələb olunan və nəzərdə tutulan məhsul və xidmətləri əldə etmək istəyən və əldə edən şəxs və təşkilat
mübahisələrin həlli prosesinin tədarükçüsü (dispute resolution process provider)
təşkilat xaricində mübahisəli məsələlərin tənzimlənməsi prosesini təşkil edən və yerinə yetirən, onu idarə edən şəxs və təşkilat
mübahisəli məsələlərin tənzimlənməsi üzrə nümayəndə (dispute re-solver)
mübahisəli məsələlərin həllində tərəflərə kömək etmək üçün mübahisələrin həlli prosesinin tədarükçüsü tərəfindən təyin edilmiş şəxs. Məsələn, əməkdaşlar, könüllülər, müqavilə üzrə fəəaliyyət göstərən personal
müştəri xidməti (customer service)
məhsul və ya xidmətin bütün həyat dövrü ərzində təşkilatla müştəri arasında qarşılıqlı əlaqə
müştəri məmnuniyyətinə nail olma qaydaları (customer satisfaction code of conduct)
müştəri məmnuniyyətinin artırılmasına yönəlik təşkilat tərəfindən müştəriyə vəd verilməsi və müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsinin müvafiq qaydaları
mübahisəli məsələlər (dispute)
mübahisələrin həlli prosesinin tədarükçüsünə şikayətin həlli ilə bağlı narazılığın bildirilməsi
monitorinq (monitoring)
sistem , proses , məhsul , xidmət və ya fəaliyyətin statusunu müəyyən etmə
missiya (mission)
ali rəhbərlik tərəfindən ifadə edilən və təşkilatın mövcud olma məqsədini açıqlayan bəyanatdır.
performans (performance)
ölçülə bilən nəticə
proses (process)
nəzərdə tutulan nəticələrin əldə edilməsi üçün çıxışlardan istifadə edən bir-biri ilə qarşılıqlı əlaqəli və (və ya) qarşılıqlı təsirli fəaliyyət növlərinin məcmusu
prosedur (procedure)
müəyyən edilmiş proses və fəaliyyətin həyata keçirilməsi üsulu
səriştəliliyin əldə edilməsi (competence acquisition)
səriştəliliyə nail olma prosesi
səmərəlililik (efficiency)
nail olunmuş nəticə ilə sərf olunan resurslar arasındakı nisbət
səriştəlilik (competence)
nəzərdə tutulan nəticələrə nail olmaq üçün bilik və bacarıqları tətbiq etmə qabiliyyəti
sənədləşdirilmiş informasiya (documented information)
təşkilat tərəfindən idarə edilməli və işlək vəziyyətdə saxlanılmalı olan informasiya və onun daşıyıcısı
sistem (system)
bir-biri ilə qarşılıqlı əlaqədə və (və ya) qarşılıqlı təsirdə olan elementlərin məcmusu
siyasət (policy)
ali rəhbərlik tərəfindən rəsmi olaraq ifadə edilən təşkilatın ümumi niyyəti və istiqaməti
strategiya (strategy)
ümumi və uzunmüddətli məqsədlərə nail olma planı
spesifikasiya (specification)
tələbləri müəyyən edən sənəd
təşkilat (organization)
məqsədlərə nail olmaq üçün məsuliyyət və səlahiyyətlərə malik və özünün funksiyalarını yerinə yetirən, bir-biri ilə müəyyən münasibətlərlə bağlı olan şəxs və ya şəxslər qrupu
təşkilatın konteksti (context of the organization)
təşkilatın qarşıya qoyduğu və nail olmaq istədiyi məqsədlərlə bağlı onun yanaşmasına təsir edə biləcək daxili və xarici amillərin məcmusu
təhlil (review)
nəzərdə tutulan məqsədlərə nail olmaq üçün obyektin yararlığını, adekvatlığını və ya effektivliyini müəyyən etmə
təmir (repair)
uyğun olmayan məhsul və ya xidmətin nəzərədə tutulan istifadəyə yönəlik qəbul edilə bilən olması üçün həyata keçirilən fəaliyyət
tullantıya keçirmə (scrap)
uyğun olmayan məhsul və ya xidmətin əvvəlcədən nəzərdə tutulan istifadəsinin qarşısını almaq üzrəhəyata keçirilən fəaliyyət
vizyon (vision)
ali rəhbərlik tərəfindən ifadə edilən və təşkilatın gələcəkdə nail olmaq istədiyi mövqedir
verilənlər (data)
obyekt barədə faktlar
verifikasiya (verification)
müəyyən olunmuş tələblərin yerinə yetirildiyinin obyektiv dəlillər təqdim etməklə təsdiqlənməsi
validasiya (validation)
konkret istifadə və ya tətbiq üçün nəzərdə tutulan tələblərin yerinə yetirildiyinin obyektiv dəlillər təqdim etməklə təsdiqlənməsi